lördag 12 september 2009

Igår fick jag främmande av moster o hennes lilla flicka:) Trevligt!:) Sen direkt när A kom hem åkte vi iväg på kalas till hans mormor som fyllde år. Där fick vi middag, kallops mums! Fika o tårta därpå. Hoppade dock tårtan, men nån bulle blev det:P Kom hem strax efter att idol börjat så vi kikade på det, sen på Pirates of the Caribbean- At world´s end. I just love the pirates filmerna!:) Älskar även Bon Jovi, världens sexigaste röst:) Blev något glas vin till det och lite chips. Idag hade vi mysmorron och sen åkte vi in till stan för A skulle klippa sig 1. men blev lite försenat så vi gick och uträttade lite ärenden. Var på Phonehouse, medelhavskällaren(köpte tzatsiki), bolaget. Sen hämta vi upp Gurkan i forsa. Därefter blev det klippning för A medan jag o gurkan handlade på coop:P Blev en prommis me lillan vid lillfjärn oxå. Åkte direkt hem, sen till mamma o pappa. Där fick vi tacopaj, gottans:) Donade lite där med nya badrummet, sen hem o grabbarna donade medan jag lagade middag. Blev kyckling stekt i grillpanna, friterade french fries, gröna bönor stekt/kokad i vitlök, bea, vitlöksbröd och tzatsiki :) MUMS! Till det blev de vin, ett rosevin. Jacob´s Creek. Drack denna underbaring i Onsdags, så GOD! Letade den på bolaget i dag, men hittade den inte och orkade inte leta så mkt pga mkt folk. KOllade dock nu på deras hemsida, och det var beställningsvara! Man kan bara köpa den i 24 pack vilket blir 400 kr. Undrar om någon vill dela en sån med mig?? Åh, längtar tills nästa gång jag får smaka denna goding! Ooze virgin och lakrits shots(turkisk peppar) är bäst:) Har alltid älskat lakrits shots, sen jag var 16:) Blev 2 rose viner istället, denna Jacob´s Creek- Shiraz Rosé har jag druckit ikväll, god! Köpte även denna, Perlerose som jag även drack i onsdags. Gillade den så köpte den igen :) Brukar alltid prova en massa olika, men för ovanlighetens skull köpte jag bara sånna jag smakat förr, idag!:P Man får gå på säkra kort ibland:P Har spelat lite Guitarr hero Metallica nu. Undra när guitarr hero BonJovi kommer??????!?? Nä vinet ropar nu!

Inga kommentarer: