torsdag 10 september 2009

To old?

Idag mår man kanske som man förtjänar haha. Men de va värt de, hade en guld kväll:) Antingen är man för gammal för sånt här eller så är det för att man är ovan.... Förr blev man aldrig så här:P Är sugen på pizza m bea, cola, chips o dipp haha! Nyttigt... Man eller ialf jag blir alltid sugen på det såhär dagen efter. Tur vi hade lite lite cola hemma... Men nu längtar jag tills A kommer hem, så han kan handla på vägen hem :) Jag är just nu billös eftersom A´s jobb bil är på service. Ovant att inte ha bilen hemma. Men jag får nog ändå inte köra så det spelar ju ingen roll:P Vi parta ju på ganska mkt igår och ganska länge :P haha Nä nu ska jag glo lite på tv:P Har fortfarande inte hunnit se priviledged sen i söndags, så kanske blir det nu snart;) Bye!

Inga kommentarer: