tisdag 8 september 2009

Lust?

De har hänt mkt nu ett tag:P I helgen var det ialf marknad. Vi var där på fredagkväll, jag och älsklingen:) På lördag var vi på 40-års kalas, där blev vi proppade med massa goda matpajjer och gott fika o tårta:) Efter de åkte vi på marknan en sväng. Blev en del shoppat på marknaden. 12 strumpor till mig 13 strumpor till A Munkar vitlöksost langos pirog remmar 6 typ torkade burgare till lillan vantar till mig en elefant av my pillow pet djuren(ett mjukdjur som man kan ha som kudde) köpte en stor sån till Lillan,som hon kan ligga o mysa på:) 2 svarta ljuslyktor och massa mer smått å gott. Söndan åkte vi med mamma o pappa upp till sundsvall. Hjälpte dem att köpa en tv, kolla även på olika bubbelbad. Blev käk på Ikea och sen shopping där. Köpte en stor hög golvlampa till vardagsrummet, lite blommor, en vas, ljuslyktor, doftljus m.m. Igår följde jag med pappa till Karlskoga, hämtade ett bubbelbad till dom där. Var väldigt långt. Åkte vid 11 på f.m och kom hem vid 23-tiden på kvällen. Blev kvar hos dom en liten stund då vi skulle lasta av och dona. Så det blev en sen kväll! Har helt tappat lusten me å blogga nu, vet inte varför egentligen...men den kanske kommer tillbaka, who knows lixom:P Följer just inga bloggar längre heller. De jag kollar dagligen är ToM´s bloggar, Gurkans blogg(som förövrigt ALDRIG uppdaterar!), Malin V och Lollos blogg. Har lixom tappat lusten o sitta å läsa bloggar:P Men finns några till som jag tittar in på nån gång i veckan(när jag känner för, men inga som jag följer lixom) Nä nu blir det till att titta på reprisen jag spelade in av Priviledged, hoppas inspelningen funkade förresten! Bye!

1 kommentar:

madde sa...

sv: ja att man inte käkar ngt betyder inte nödvändigtvis bebbe, kolla på mig. jag har inte använt på 4 år och fortfarande inget haha! :P men ja vill inte ha ngn nu heller så jag ska väl börja med någe skit igen -.-'

jaha =) kul, nej jag var i sthlm i helgen så ja var inte där alls. fredde gick på lördagen hehe