tisdag 6 oktober 2009

Bak!

Nu ska vi baka cheesecake, eller vi.. Jag o Lillan:P Lillan slickar väl skålarna och är mitt moraliska stöd ;) haha! Blir ju ingen middagslagning idag då vi ska bli bortskämda å äta hos mamma o pappa :) Matbrödet blev ialf skitgott, jättesaftigt! Gjorde de lite kladdigt och det blev perfekt:) Nästa gång ska jag nog prova någon annan fyllning, istället för soltorkade tomater. Vill ha tips på nåt som är gott som fyllning?Tell me!! Blev ganska platt och fina, såg exakt ut som kondotori lantbröd, inte för att skryta ;) haha! Nybörjar tur eller en skicklig instruktör kanske;) Tack T! ;) Längtar tills ikväll, då mina favvo hemmafruar har premiär! Även Ugly Betty har premiär! Nice!! Ska fira det med vitlöksbröd och tzatsiki ikväll som kvällsfika. Hade köpt det till helgen...Men blev ju inte riktigt som planerat i helgen så vi åt aldrig det :P Nä nu ska jag baka! Later!

Inga kommentarer: