måndag 5 oktober 2009

Mums

Blev 2 lantbröd med soltorkade tomater. 1 gav jag till mamma o pappa nu när vi var dit ikväll. De tyckte det var gott så jag hoppas det:) Är ju inte så van att baka matbröd, så måste ju träna lite;) Pappa var hit o hämta riset efter häckklippningen,så hjälpte honom o lasta på det. Har även diskat o plockat ur diskmaskinen 2 ggr idag(blev mkt disk av bakning och matlagning hihi) Städat lite. Sen var vi som sagt till mamma o pappa en sväng. A donade lite med nåt medan jag läste tidningen och snacka en massa me mamma:P Middagen med chili con carne blev skitgott, mums!!! Fick även hjälp av G att ta ner köksfläkten, tack! Fick även en superbra present idag av min älskling :) Är ju 5:E idag hihi. Ville ju ha ett svart softclose lock till toan(ni vet ett sånt där som åker igen jättesakta?), men kollade på Bauhaus o de kosta runt 1200 kr. Tyckte det var på tok för dyrt för ett toalock... Fick ett sånt,jättefint idag. A hade köpt det på Onninen(där bara företag får handla,vilket är billigare alltså) Blev skitbra!!!:) SÅ nöjd! Imorn ska jag baka en cheesecake som man ska ha i frysen. Ska bli spännande;) Sden skulle vi få middag hos mamma o pappa, potatis och fiskpinnar. Mums!:) Även att vi började prata om julafton idag, hihi:P Nä nu ska ja titta på färjan lite o sen hollywoodfruar. Längtar tills imorn när det är Uglybetty och speciellt längtar´jag till Desperate Housewifes!!!YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH:) Later!

Inga kommentarer: