fredag 30 oktober 2009

Känns tungt...

Idag känns det tungt. Har levt på enbart dryck ett tag nu och det känns tungt. Man vill inte dricka de där attans shakarna som smakar konstgjort längre. Man vill inte dricka 4 liter vatten om dagen. Man vill äta en liten bit choklad. Kanske lite ostkrokar så här på helgen? Dricka något annat än vatten! Började måndag o tisdag med att byta ut till 2 shake om dagen och 1 vanligt mål. Alltså inget god mat eller snacks då heller. Men sen dess har jag ätit BARA soppor, 3 st om dagen. Är alltså inne på 10:de dagen med enbart soppor nu. Och 12e dagen utan nåt gott. Ingen annat o dricka på 12 dagar, ingen god helg mat som tacos,plankstek eller nå. Inge choklad, inge helggotta. Vill ha plankstek,julmust, pepparkaka, glögg, choklad, ostkrokar och lite vin! BLÄ! Nu känns det inte bra! Har varit ute o gått i 1 timme idag, sen varit ute å fått bort en del löv på gården. Hela framsidan och nästna hela sidan klar nu. "Bara" baksidan kvar sen då. Ikväll blir det idol :) Yihooo. Alltså inget roligt party för mig i helgen, då jag varken äter eller dricker nåt:P To bad for me... Men hey thats life eller nå:P trevlig helg!

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Fy, jag har också ätit sådant förut, men insåg hur äckligt det är! JAg började köra low carb high fat ist och det gav bättre resultat för mig. Nu springer jag tre ggr i veckan och har gått ner åtta kg sen i somras. Jag unnar mig saker vissa dagar och sen är jag hårdare på veckorna...

Lycka till =)
Kram Linda

LinnaLi sa...

Nä, inte med soppor, eller jo, det är klart att man går ner vätska, men sen när man börjar äta igen så går man ju upp.

Jag käkar mcyket grönsaker och även frukt så till frukost så blir det keso, banan eller typ blåbär och mandlar. Sen käkar jag mycket sallad och skippar mycket av pastan och potatisen och äter extra kött ist. Å ost, å sen snackar jag på nötter på kvällarna. Tycker inte att jag försakar något faktiskt!

Känns skönt att börja komma tillbaka till mitt gamla jag =)

Det är bara att fråga mer om du undrar =)

Kram kram