lördag 10 oktober 2009

Planering!

Grabbarna hamna i badet efter de satt upp stjärnhimmeln i torsdags. Jag gick i säng o kolla på tv. Det resulterade i att de badade i 2 timmar:P Igår hade vi donardag ute. Klippte häcken, vi har ju haft en rund bullig ovårdad häck typ. Nu har vi klippt den kantig lixom. Blev skitbra:) Grabbarna donade med åkgräsklipparen. M.m. Sen va vi in till stan en sväng på ÖB och byggmax. Fick bli snabbmiddag på McD eftersom klockan var så mkt och vi inte orkade laga och var sååå hungrig. Blev självklart nuggets för min del ;) När vi kom hem fick vi främmande. vi snacka, kolla på tv och myste. Trevligt med de tre som var här;) Lillan var glad att få främmande haha, puuuuuussssssssssssssssssar! Kollade på idol, ett glas rosévin och the fast and the furious med massa snygga o läckra bilar. Och min hunk, Vin Diesel såklart! ;) Idag vakna vi ganska tidigt, käka frulle o sen gick vi ut alla tre. Lillan invigde overallen då det var väldigt kallt i morse då vi gick ut. Jag forstatte å klippte gräsmattan,samt ta upp löv. A klippte häcken och jag kratta bort allt ris o lasta det på vagnen. Var i väg med ett last ris. Satt upp staket gjorde vi igår förresten. Donade på ute tills klockan var halv 5. Fikade ute i solen, cheescake o cola vid 2-tiden. Kom in o började med maten. Blev plankstek, mums så gott de var! Min favvorätt. Älskar moset som blir i ugnen och grönabönorna med vitlök mmmmmmmmmmmmmmmm! Blev en flaska rosévin till det. Nu är vi inne på en flaska vittvin. Mitt favvo vita. Eller finns 2. Black Tower och de vi dricker nu, Penfolds Rawson´s Retreat riesling. Har planerat en del nu ikväll. Nu ska vi bada och kolla på tv samtidigt, yihhoooo. Invigning av tvn ikväll alltså. Sen ska vi såklart se 2fast 2 furious, dock inte min favorit av de filmerna. Dels är inte Vin Diesel med och så är de inte lika bra handling/bilar i den.... Men men..ska såklart se den ändå!:) Trevlig helg!´ Kärlek och lite vin <3

Inga kommentarer: