torsdag 8 oktober 2009

Yihooo

Fick ialf en kommentar av Linda :) Är nog sant som du säger.. Jag brukar ju läsa din oxå varje dag, men har ju aldrig kommenterat:P Man kanske är för lat... Jag ska bli bättre på att kommentera så kanske fler gör det hos mig med ;) Blev tacos till middag, efter vi hade letat epagrejjer åt Gurkan. Jättegott blev det så är proppmätt än. Min ena halsmandel har svällt upp nu, och jag är yr å lite varm. Knasigt. Hoppas de går över å bara är nåt tillfälligt. Trött kanske? Grabbarna sätter upp stjärnhimmeln i badrummet medans jag o lillan myser i soffan/gnagar gnagben :P Älskligen blev ju hemma från hockeyn idag :P Och han är ledig imorn, hurra! <3 I helgen ska vi göra vinter förberedelser ute. Klippa gräsmattan, klippa häcken, plocka undan utemöbler o sånna grejjer som är ute. Hoppas de blir ganska bra väder nån dag ialf;) Längtar tills söndag, då vi ska på texas å äta! MUMS! Nån som missat att jag bara ÄLSKAR OXFILÈ? Skulle nog inte överleva utan det haha:P Nä nu ska vi mysa! Later förresten, Vilken klänning tycker ni va finast förresten? Och hur skulle ni vilja ha? Eller hur hade ni erat bröllop? Tell me ;) Vad ska ni göra i helgen? BYE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommenterade också, men min mobil startade om samtidigt, sen vart det inte av att jag skrev om det :P Hoppas att allt är bra och att fredagsmyset blir lyckat. Mvh T

LinnaLi sa...

JAg har ju inte uppdaterat på ett tag, men snart kommer nya bilder :P