tisdag 20 oktober 2009

Tvkväll

Nu är det vakna med the voice som står på, på tvn. Tycker de e ganska bra. Vissa dagar är det bättre än andra.. Idag är det iaf tisdag vilket betyder tvkväll för min del ikväll. UglyBetty och Desperate Housewifes. Nice! Gillar inte när det är så mörkt nu på mornarna... Men visst blir de ljust lite tidigare sen när man ställer om klockan? Ja hoppas de ialf:P Längtar tills man får plocka fram julsakerna! Saknar mina fina stjärnor till fönstrena och alla mysiga ute lampor! Längtar! Och den mysiga juldoften, mums! Ska nog göra jul lite för tidigit i år... Jag tycker det går för fort och hinner aldrig njuta tillräckligt av julsakerna... Jag förstår inte hur folk hinner lessna på dom, jag menar, hur länge har man inte "de icke juliga sakerna"? Man har ju en sån stil jämt och jul i 2 månader knappt:P Nä jul längre tycker jag! Så mysigt! Nä nu ska jag kika lite mer på de 3 snackarna på tvn.. :P Later!

Inga kommentarer: