söndag 11 oktober 2009

UNDERBART!

Precis hemkommen från en helt underbar kväll med brudarna! Det kan inte bli bättre! Supergod mat på texas. Lökringar o cheddar till förrätt. Oxfilé(medium-rare,den ska va blodig mums),chilifries,greenonion dipp,cheddardipp och bea. Till det en stor KALL supergod cola. Och världens bästa tjejer! Vad vi har skrattat och pratat. Massa tok. Folk läre nog ha trott att vi var fulla:P hihi! Sen blev det bio, en skitbra film! Vi skratta mkt. Men den var även mysig o hade ett budskap lixom. Katherine Heigl- The ugly truth. Sen blev de en hel del snack om allt o inget;) Har skrattat så mkt att jag har ont i magen. Har pratat så mkt att jag har ont i käkarna(och ja, jag är van att prata tooo much redan:P) Nu ska jag mysa ner mig med mina två underbara älsklingar här hemma. Mys! Sov gott! Jag somnar med ett stort leende på mina läppar ikväll! TACK :)

Inga kommentarer: