onsdag 7 oktober 2009

Vara ute i god tid?:P

Har som sagt tråkigt idag. Men orkar inte göra något heller:P Konsigt att man har tråkigt då va?:P Haha Ja, så vad passar då bättre än att sitta vid datan(som inte är jobbigt precis) och drömma sig bort? Ja har kommer lite bilder som jag har hittat idag:P En sån här klänning drömde jag om förr, att jag ville bära på mitt bröllop. Så fint med tubmodell, pärlor, rynkningen i midjan. Men nu har jag ändrat mig. Men ungefär en sån där modell på tuben skulle jag vilja ha. Om jag nu ska ha tubmodell?:P De vet jag inte än! Vill dock ha så här nertill. Stor, fluffig och upphängd lixom. Tycker det är SÅ FINT! Vet dock inte hur det ska vara upptill, det är nog en pass sak kanske? Vad kroppen passar i lixom.. Gilldade denna ganska mkt, men inte bandet under brösten... Såhär ser den ut bak. Tycker det är fint med snörning bak, romantiskt och lite old style. Och så är det prakiskt oxå, eftersom det gör att klänningen har flera storlekar lixom. Så svårt annars när man har stor byst och smalare midja. Alltså är man en storlek upptill och en helt annan nertill lixom. Vill även ha lite släp som det är på denna! Den här gillade jag oxå väldigt mkt. Här är det ju en annan modell längst upp lixom... Kanske fint då det inte blir lika "naket"? Hm! fin nertill är den oxå! Bak ser den ut så här. Fin:) Den finns även i rött, vilket är snyggt,vågat och coolt. Men en vit klänning är ju ändå en vit klänning. Hm. Men då temat som jag vill ha nu lixom, ska ju vara vinter. Alltså vitt. Och till det rött. Så fint. Vitt och kallt och rött:) Så passar ju ändå med en röd klänning då. Den är ialf fin! Haha, vilket seriöst inlägg de blev om klänningar o bröllop:P Hm! Höstkänslor skyller jag på:P Och nej, vi ska fortfarande inte gifta oss. Utifall ni undrar. Jag tycker bara det är roligt att drömma mig bort. När vill ni gifta er? Ung, gammal? Vilken årstid? Och hur har ni tänkt erat bröllop? Vet nog att alla tjejer(ialf de flesta) fantiserar om sina bröllop, hur de ska vara och så. Berätta gärna!!! :) Kärleken är bäst! <3

Inga kommentarer: