tisdag 17 november 2009

Desperata

Det verkar vara ett evighetsväder ute, regn och mörkt. Har varit det lite allt för många dagar nu tycker jag. Vill hellre ha en vit ljus snö, så det blir lite ljust! Och solen, har den gått o dött? Man kan ju undra. Åkte på affärn igår och handlade lite, så det blev bak på kvällen. Pepparkakscheesecake. Den blev dock klar vid 7-tiden och så skulle den svalna, så blev inget smakprov igår... Men ikväll blir det ;) Är ju min tv-kväll ikväll. UB, DH, Christine(som A gillar:P) och sen Brothers and sisters(men det spelar jag nog in, orkar inte vara vaken så länge...) Innan dess ska jag följa med mamma o pappa till stan. Handla lite o kika runt. A ska dona på så lika bra jag är ur vägen o inte stör:P Kan ett sovrum bli för mörkt? Har ju beställt tapeter, det blir en guldfondvägg med lite mönster på. Den är ju iofs ganska ljus. Sen två väggar blir brun med guld/silver/brons ränder(svårt att förklara) men den är ju ganska mörk då den är brun. Blir ju brunt valnötsgolv(inte det mörkaste men det är ju ändå ganska mörkt) Sen ska vi ju ha en lång skjutdörrsgarderob med 4 stora dörrar(som täcker en hel sida) och de hade vi tänkt blandat vita och spegel. Men nu funderar jag på en blankgrå? Som finns på IKEA. Men som sagt, kan det bli för mörkt med en grå? Hm! Måste åka å kika lite pådet. Ska ju ha stjärnhimmel o spottar. Och vi vill väl inte ha så ljust sovrum heller egentligen, var väl därför vi valde lite mörkt lixom, vi ska ju i stort sett mest sova där... Och man vill ju ha mörkt när man sover? Och stjärnhimmeln på så den syns ;) Aja nog om det. Dax att kila Hoppas ni inte drunknar i detta regnväder ;) Later

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Hehe, jag är ju helt inne på vitt, så jag är nog fel person att fråga! Hoppas kakan blev god =)