måndag 16 november 2009

The end...

of the weekend and the beginning of a new week. Det firar jag med att äta lite keso, en skiva vitlökssalami till det och ett kokt ägg:P Vi kollade på Twilight i lördags. Den var bra. Och nu förstår jag varför alla säger att han är snygg ;) Och självklart ska vi se nästa film, New Moon. Men inte på premiären, haha :P Igår hade vi en mysig söndagsmorron och sen åkte A iväg för att hjälpa en kompis. Efter de var vi här hemma o dona på. A hålller på å kopplar in en luft-vatten värmepump, så det donade han med. Eller förberedde för det. Sen var vi till mamma o pappa för att käka. Blev hemmagjorda biffar :D, potatis, lingonsylt och brunsås. Jag älskar det! :) Sen fick vi främmande av A´s momme o moffe en sväng. Efter det blev de duschen och så började min tvkväll. Med massa tända lljus kollade ajg på One Tree Hill, så bra! :) Sen GossipGirl. Sen gjorde A mig sällskap och vi kollade på en film, Babylon AD(?) Med Vin Diesel. Vi hade sett den förr, men vad gör det.... Han är ju grym den hunken! :P haha! Attans vad det regnar då. Grymt tråkigt. Tänk om det hade fått kommit ner i snö istället. Nu har det regnat hela helgen, men denna dag tar nog ändå priset. Det öser ner och är svart ute, inte konstigt att man är trött:P Funderar på att baka.... Saffranscheesecake eller pepparkakscheescake? Har aldrig bakat någon av dem för, brukar inte baka cheesc så ofta. Men har inte alla de sakerna hemma. Är nog därför jag inte bakar sånna så ofta, då jag ofta inpulsbakar. De e så mkt "annorlunda" saker i cheescake som man lixom inte bara har hemma:P Aja, nog om det. Längtar tills my love kommerh em idag, hoppas på en myskväll :) Later!

Inga kommentarer: