tisdag 24 november 2009

Gnarp

Idag besökte jag min gamla hemby haha. Var till mamma o hälsade på henne på jobbet medans jag väntade på att Älsklingen var klar på jobbet. För vi ville träffa svinet tillsammans :P Så när han var klar drog vi ner på sjukstugan, där jag för övrigt var ofta när jag var liten. Hade typ alltid halsfluss eller måsta alltid kolla om det var halsfluss haha :P Var inte så många där, så vi fick komma in direkt ialf. Efter det drog vi in till Hudik. Kollade nåt med bilen hos A´s bror. Sen apoteket, handla lite mat, o sen tryckte vi mcd till middag. 6 bitar nuggets blev det för min del, gott och längesen vi åt där! Nu har vi nyss kommit hem. A har satt igång o kaklat det sista på köksön. Sen kanske vi ska foga under överskåpena(om det hinns med) Foga på köksön kan vi inte göra idag,då man ska vänta ett tag efter att man har kaklat. Imorn ska vi till momme o moffe(A´s mormor o morfar alltså), A ska hjälpa honom med nåt me panngrejjs o värme(?) tror vi skulle få middag där oxå, så då blir det lyx imorn igen :) Yihoo! Nu: en kopp kaffe. Lite senare: TV-Kväll :) Mys!

Inga kommentarer: