tisdag 24 november 2009

Just ja...

... jag kände inte sprutan alls. När hon gick mot bänken o papprena igen så frågade jag " Va? Är det klart?" Hon svarade " haha ja, jag antar att det inte kändes nåt då:P) Innan hade vi pratat om att jag var lite rädd att det skulle göra ont, eftersom man har hört vissa sagt det... Men A fick en annan tant och hans spruta hade gjort skitont. Och efteråt fick man sitta o vila i väntrummet 15 minuter. Vissa kom ut o sa att de gjorde skitont o vissa kom o sa att de inte ens kändes? Hm! Aja, jag kände inget ialf o de e skönt. Jag har aldrig varit spruträdd och så..så de kan ju bero på om man är avslappnad eller inte oxå. Än har jag inte kännt av nåt. Lite öm i armen, eller inte öm, mer som bedövad. Men vi får väl se vilka biverkningar man åker på sen då...:P Men nu har jag gjort det ialf och slipper fundera på det mer, skönt! Tvingade A att göra det oxå(hans mamma hjälpte oxå till att tvinga honom ;) )

Inga kommentarer: