tisdag 24 november 2009

Varför?

Varför blir man aldrig nöjd? Eller varför får man alltid nya tankar och idéer? När vi skulle köpa en ny soffa kollade vi LÄNGE. Men vi hittade ingen exakt som vi ville ha. Innan hade vi ju en biosoffgrupp i skinn, som vi hade 1 år :P Och jag lessnade på den. Den här gången hittade vi inte den perfekta soffan, vi letade verkligen överallt. Så det slutade med att vi köpte en i tyg. Jag gillar inte tyg, hm! Visst är det väl snyggt och så. Men jag tycker att det är lite stickigt. Äckligt. Och mkt svårare att hålla rent än en skinnsoffa. Ialf så den vi har idag är väldigt maffig, eller alltså sittplatserna är stora och sittdjupet väldigt djupt, vilket vi gillar! Ialf så har jag en het kanidat nu på soff fronten. Som jag drägglar efter ;) haha! Divansoffa Heaven Den är gjord i Exklusivt Italienskt skinn,Semianalin. Mycket läcker designad divansoffa. Mycket skön och trendig divansoffa med mycket hög kvalite på fjädring. Sitsen är mycket skön samt hög kvalite på kallskum. Övre Stoppning utav Dun. Justerbar Rygg, förutom hörndelen. Storlek:L322XD108XH69. Längd för divan: 210 Dagens soffa behöver numera tåla en hel del sittande och liggande. Därförställs höga krav på Skinn samt stoppning. Därför jobbar vi endast med högt Skinnkvalite. Men är nog sugen på en svart i såntfall. Denna soffa har ju lixom allt. Den har djup sits (108) nu har vi 105. Den har hörn(divan) som jag vill ha, vilket gör att man får fler sittplatser och ett mysigt hörn. Nu har vi schäslong(?) alltså utan hörn:P Man kan höja o sänka ryggen, vilket verkar bra. Och den är riktigt snygg tycker jag. Stilren och snygg. Den har fin rygg, vilket är viktigt då vi har den mitt i rummet lixom, så man ser ryggen. Aja, i like it ialf ;)

Inga kommentarer: