tisdag 8 december 2009

Jag vill jag villl!!!!!!!!!

Nu har jag fått nog! NU VILL JAG BLI FRISK! Var längesen man var så här förkyld, fy fasen. Man kan inte sova, fast man är skittrött. Var in till hudik en snabbis igår. Sen blev det vila hela eftermiddagen o kvällen. Det behövdes. Låg nermysd i soffan. Vid halv 8 kom min älskling o gjorde mig sällskap i soffan :) Han var o donade i pannrummet innan dess. Idag blir det en till dag i soffan och som tur är, är det ju tvkväll ikväll:) Igår var det inte så mkt på tvn så fick bli en hel del 2½män,scrubs och sånt som man lixom slökollar på:P Vad dricker ni för glögg? Har ni nå bra glöggtips? Jag gillar inte starkglögg så mkt, utan brukar dricka de som finns på affärn. Ibland helt alkofria och ibland de med lite procent i. Men jag har inte hittat "den perfekta" än. Vill inte att de ska vara super kryddad o stark vilket vissa är. Vissa är sur. Ja berätta gärna era glöggtips,märke o namn ;) Blir till att beställa lite glögg med A idag, är nästan slut nu. Gott med varmt till halsen ;) Nä nu ska jag slöa Bye!

Inga kommentarer: