onsdag 9 december 2009

Meeeeeeeeeeeeeeeen

Kan man bli frisk nångång? Vill kunna sova riktigt så man blir frisk och pigg. Men de går ju inte att sova. Man får i stort sett sitta o sova, o då lyckas man sova några minuter. Blä för det här. Och när man är vaken mår man skit o bara vill sova för att slippa må skit. Krax i halsen, ont i näsan efter to much nässpray, täppt i näsan, snorig, hostar som en idiot,nyser 10000 gånger om dan, feber... ja undra om jag har glömt nå:P Nä vill bli frisk nu! Tråkigt slut på DH igår, eller spännande kanske man ska säga. Tråkigt att man måste vänta till i vår bara. O inte äre nå Grey´s att se fram emot ikväll heller. :( Men ska nog titta en sväng på de där nya real housewifes... verkar ju helt stört. Vakna med the voice. Inte ens de kan hålla mig sysselsatt när jag mår så här :P Hoppas ni är frisk och mår bra! Och ursäkta mitt klagande! Later!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Jag kan vara med i klagolåten! Är less på det här. Tror att det är biverkning av vaccinet jag.. SUCK!!! Sen trodde jag i min enfald att det var gratis att kolla på Ugly Bettyavsnitt på femmans webb. Men det kostade ju. MORR! Nu lägger jag mig på soffan och läser istället. Önskar jag hade en bärbar dator så kunde jag ligga och läsa bloggar hela dagen!!!

Krya på dig!