onsdag 9 december 2009

Babyboooooooom

Tycker att alla jag känner ska ha barn nu. Så jag räknade ihop och vet ni vad jag kom fram till? Jo att 9 stycken olika par vi känner ska ha barn mellan januari-juni. De allra flesta ska ha i mars-april. Ganska sjukt egentligen... att alla ska ha samtidigt i stort sett. Så nästan alla går runt o är gravid nu då. Måsta bara berätta att det kommer bli en BABYBOOM :P Har tråkigt idag... finns inget att göra. Man orkar inte göra nåt,men blir ändå rastlös. Man mår så dåligt,så man vill vara sysselsatt så man glömmer det ett tag.... Blä. Ska se om någon har uppdaterat en lååååång saftig blogg, haha!

2 kommentarer:

Maria W sa...

Åh,vad glad jag blir när man får en komentar:) Jag tycker oxå röd är för alla. Skillnad med rosa:P Stackars er som varit/är så dåliga:( det är jobbigt att vara förkyld. Vi har tack och lov klarat oss och det är ju tur för Ws skull;) krya på dig nu. Kramiz

Maria W sa...

Skönt att veta att ni finns,ni vet ni oxå att det bara är att höra av er om det är nått;) (eller om det inte är nått:P) Dax du blir bättre nu snart så vi kan ses och äta banan;) Kramiz