torsdag 10 december 2009

Rätt håll?

Verkar som om det går åt rätt håll nu med förkylningen. Kändes som om jag aldrig skulle se någon bättring...Men nu känns de lite bättre. Så kanske jag är ganska frisk till helgen då? Hoppas :) Fredag har vi bokat in myskväll och idol :) Har blivit lite för lite mys nu när man är sjuk. Jag kan itne mysa då jag är så sjuk... Så jag längtar tills helgen då det blir extra mycket mys :) Kanske ska följa med mamma o pappa till stan idag? Får se hur jag mår och hur jag orkar... Later!

2 kommentarer:

Maria W sa...

Får verkligen hoppas du får bli frisk till helgen så ni kan mysa. Mysa är viktigt ju;) Kramiz

-=[Tobbe]=- sa...

Hoppas att Ni blir friska till mysfredagen! ;-) Inte många timmar kvar ju! Det var penne rigates med kycklingbröstfiléer stekte i olivolja, med krossade tomater, salt svartpeppar, persillades (persilja, vitlök, salt), samt franska örter. Var mycket gott, skall äta upp en liiiiten skål med rester när jag har tränat.

Hoppas att allt är bra mer er, inte långt kvar till jul heller, vi har slagit in massa julklappar ikväll, och nyss ätit pepparkakor och druckit julmnust! :-D

Hälsa!

Ha det bra!
/T