torsdag 10 december 2009

Sundsvall

Kände mig piggare idag, så jag åkte med mamma å pappa till Hudik. Vi var runt överallt, dollars,öb,guldsmeden,fyren,ombonat, åhlens, kjelles och ica maxi. Jag handlade dock inte så mkt:P Lite mat bara. Försökte hitta nåt att önska mig, men hittade inget. Kom på sen att jag hittade fönsterlampor till köket på Schedins. Så ska dit o kika på dem till veckan. Blev middag hos mamma o pappa efter det. Potatis, kassler o champinjon(?)sås i ugn. Mycket gott :) Imorn ska jag åka till Sundsvall :) Ska handla klart de sista klapparna och nu vet jag vad vi ska köpa till de som är kvar. Förutom mamma o pappa. Har ingen aning! Så ska göra klart de imorn ,samt kolla lite saker till mig själv:) Sällskap får jag med, trevligt!:) Nu ska jag gå å göra mig klar för kvällen, ropa in A från pannrummet och så. Funderar på om jag ska kliva upp o städa imorn innan det blir sundsvall. Är inte så städat här hemma efter 1 veckas sjuka:P och vi läre väl få nå främmande i helgen... Ska åka hemifrån runt kvart över 10, så hinner nog städa lite innan ;) Gonatt!

2 kommentarer:

-=[Tobbe]=- sa...

Ropa in honom nu, det har han gjort sig förtjänt av! ;-) Har ni fått önskelistan av mig? Tänkte så att Ni kunde handla klart åt mig imorgon! :-P

Maria W sa...

Kul att fixa julklappar;) och mysigt. Vi är nästan klara med våra,har kvar till två utav syskon barnen bara:) vad köper man till en kille som är 21 och har allt??och vad köper man till en liten kille på 7 år? Har ide torka:P Kramizar