söndag 13 december 2009

Söndag

Idag har vi tänt det 3e ljuset. Alltså snart jul ju! Vi har sett det snöa, HURRA! Kanske vi kan få en vit jul iår? Hoppas! Det är lucia, har dock inte sett något lucia tåg än, men imorn ska vi ialf titta på lucia. Och kanske på tvn idag(eller via datan alltså svt play) Men nu ska det bli ronjarövardotter. Såg att de visade den på tvn nu kl 3. Så jag o Lillan ska mysa ner oss i soffan. Massa tända ljus och mys! Vi hoppas på att älsklingen kan slita sig och göra oss sällskap <3 Får bli målning i veckan istället, är inge sugen idag plus att vi behövde spackla lite en gång till. Trevlig lucia och 3e advent på er! Ps, jag fick en kommentar från självaste TOMTEN, Hur gla blev inte jag då?! TOMTEN FINNS JU PÅ RIKTIGT, det har jag alltid sagt! :)

2 kommentarer:

-=[Tobbe]=- sa...

Tomten finns, man blir aldrig gammal nog för att sluta tro! ;-) Mysigt med adventsmys! Förlåt att jag stal 31 minuter av eran egentid tidigare idag.

/ T

Maria W sa...

åh var det ronja idag?!det missade jag,toppen mysfilm;) jag har inte heller sett nått Lucia tåg,men har ju våran egen pepparkaksgubbe som har varit och lussat lite idag,men vi skippade sången för allas trevnad ;) mysigt med jul och advent. Hur känner du dig då? Något piggare? Lussekramar