måndag 14 december 2009

En hel del tv...

Oj vad det visades bra saker på tvn igår... Blev en hel del tv-tittande för min del:P Så trött efter förkylningen, som för övrigt INTE har släppt än :/ Började med Ronja Rövardotter, lääääääängesen som tusan jag såg den. Jag o Lillan, vi myste på och tittade på rumpnissar :P Tyckte den filmen var läskig när jag var liten, men den var ju fortfarande lite läskig ;) hihi! Sen blev det slö-titt på Långben-the movie. Har sett den förr oxå, men läääääängesen! Var mysig! Därefter blev det middag, som Älsklingen bjöd på :) Så gulligt. Blev stuvade makaroner och köttbullar, så gott! :) Vi käkade och tittade på Lucia på svt. Var ju repris på det vid 6-tiden. Var väl sådär, vissa låtar var lite konstiga:P Efter det kollade jag på High school musical 2. Har inte sett dom filmerna, eller 1an har jag sett. Tycker den va ganska bra faktiskt. Mysigt med massa musik och så. Valde "bort" Oth och Gossipgirl igår, tänkte se det idag istället. Älsklingen donade på under mitt o lillans tv-maraton:P Lillan var oxå trött så de va mysigt för oss i soffan. Men innan 9 blev vi alla samlade framför tvn, då tittade vi på The Holiday. Den var bra! :) Idag blir det som sagt till att se Oth och Gossip. Sen ska vi på middag hos Momme o moffe(Andreas mormor o morfar), sen ska vi kika på V´s lucia i Via. Mysigt :) The voice rösterna är på som vanligt denna morgon:P Ny vecka, NÄSTA vecka är det JULAFTON! Attans vad fort det har gått. Lite läskigt :P

Inga kommentarer: