fredag 22 januari 2010

Hjälp?

Har lite problem med att välja vad jag ska ha för gardiner i vardagsrummet... Har ju många fönster där, så det är ju många lika lixom.. Men ialf. Tänkte kanske ni kunde säga nå smart ;)
Båda dessa har jag köpt, men vet inte vilka jag vill ha(eller om jag ens vill ha några av dem) Kan inte bestämma mig. Hittade grymt snygga idag, men fanns bara 1 paket kvar :( SKIT!
Men ialf. man ser ju lite dåligt på bilderna. Färgerna är mkt finare i verkligheten och gör sig mkt bättre.
Kanske ser dem bättre om man klickar upp större bilder?
Eller ska jag ha dessa som jag hade i somras o höstas?
Dax att sova nu, tröööööött som ett as efter en heldags shopping i sundsvall.
Imorn kommer kanske lite bilder. Ska även knäppa på det jag köpt idag :)
Sov gott!

1 kommentar:

Maria W sa...

Kul med bilder ;) jag gillar dom ni hade i höstas/sommras,men alla var fina.
Jag lyckades hitta nya till köket idag,såå kul!!
Hoppas allt är bra,dax att ses snart va?!
Kramiz M