onsdag 20 januari 2010

Veckan hittills...

I måndags åkte Älsklingen iväg till Sthlm för lite jobb. Jag hämtade Gurkan i Njutånka, handlade på Lidl och sen blev det McD innan vi åkte hem. Senare på kvällen kom syster med bebis(i magen), Anton och Madde. Vi surrade på och fikade. Tisdag åkte vi in till bror i hudik o käkade ilag allihopa på Hot Chili. Sen tittade vi på film, huset vid sjön(tror ja den hette) en fin o mysig film. Idag har jag varit i stan med Malin <3 Mysigt! Vi käkade på jambo, currymacka of course ;) Sen in på ur o penn en snabbis. Ombonat där jag köpte en massa saker(kom ut en hel del fattigare) Tittade på Väggord på stället mittemot, men kunde inte bestämma vad jag ville ha för nåt:P vill ha ett i hallen, och sen ett i nya sovrummet sen när det är klart. Sen en snabbis på stan och in på det nya stället, där colorbox låg(vet inte vad det heter?) Köpte ialf en lampa där(var inte ute efter en precis, men den var ju sååå fin!) En vitt rund stor boll med massa hål, lyser som stjärnor lixom... Undra bara var jag ska ha den? Var även på Dollars en sväng.. När jag kom hem blev det plocka ur och i diskmaskinen, strök och satte upp nya gardiner i köket, bar in pellets. Sen spelade jag o gurkan New super mario broos ;) Nu är det film som gäller, och jag är tröööttt.. Imorn blir det sundsvall med Anna! <3 Och bebis i magen förståss! Ska försöka gå i säng lite tidigare idag så jag är pigg och orkar med lite shopping imorn ;) Älsklingen kommer oxå hem imorn kväll, MYSIGT! Längtar efter honom! <3

2 kommentarer:

madde sa...

sv: ja asså även om personen nu sagt att det inte var meningen att såra så blev det så :/

du får hemskt gärna prova rida henne :) du är som sagt i rätt strl för henne också och det kan vara skönt att ha någon som rider henne någon dag i veckan, speciellt nu när jag inte är så smidig upp och inte gärna vill galoppera och så vidare :)

jo annars är det bra med magen tror jag hehe.

madde sa...

sv: ja men vi väger väl ungefär lika så det går nog bra ;) men jag går i skolan i veckan men nästa helg eller veckan efter det kanske du kan följa med och prova? :)
ja kilona lägger sig fort om man inte gör så mkt.. samma här.. ja inte just nu kankse men innan hahahah xD

nja det är väl gympa två dagar i veckan på skolan tror jag... asså i gympasalen på kvällarna :) förut var det tisdag och torsdag och jag har sett att det lyser där ibland på kvällarna men om det är gympa eller något annat vet jag inte :) det borde vara någon som vet. jag kan fråga på jobbet annars :) hehe