tisdag 31 augusti 2010

Update

Söndagskvällen med Malin blev kanon! Vi gjorde käk, tacos. Träffade Emmy o Ludwig oxå :) Kollade på OTH, käkade, snackade massa skit och badade i utekaret. Super mysigt och kanon med en pratkväll :) Tack gumman! Blev kvar där ganska länge..tror jag kom hem strax efter 01 :P Då sov de 2 här hemma såklart! Måndag var startdagen med LCHF. Till Frukost/lunch blev det 2 kokta ägg blandat med 2 klickar smör. Kaffe med en msk cocosfett(från hälsokostaffär) Till middag blev det supergoda Ägg/bacon muffins. Men lite vitlökssmör :) Mums! Blev 1 timme i ute-bubblet,sen Rena rama Rolf, fångarna på fortet 2½men och Gumboll 3000 med erik o mackan(?) var grymt bra! längtar tills nästa måndag redan! Hade ganska ont i huve o mådde illa igårkväll... kände mig fett less på allt fett!! Tisdagen har erbjudit, en ägg/baconmuffins,en ostskiva med phillaost till frukost. 2 koppar kaffe med cocosfett. Middagen bestod av grillad kyckling(i grillpanna) som jag hade marinerat i en hemgjord marinad. Till blev det en fet jordnötssås och gröna bönor stekt i vitlök. Mums! va gott de blev! Har varit på affärn o handlat, klippt klart gräsmattan, plockat in några äpplen, målat dörrar/dörrfoder, diskat 2!!!!maskiner, lagat middag och städat ihop lite. Nu hade jag tänkt hoppat i solariet en snabbis, var evigheter sedan jag solade och utgång är de ju på lördag! SÅ måste ju fixa lite bränna, haha :P Sen blir det RRR och Fångarna på fortet. Därefter sängen! LATER!

Inga kommentarer: