onsdag 1 september 2010

Blääää

Dag 3 med LCHF suger... Till frukost käkade jag samma som i måndags dvs 2 kokta ägg mosade i en stor klick smör. En kopp kaffe med kokosfett. för första gången blev jag hungrig igen, bara efter ca 2 timmar!! Så då gjorde jag en ost/skink rulle med lite philadelfiost i.. SÖTSUGET är enormt nu! Jag som i stort sett ALDRIG äter godis... hur kan jag vara sugen på just GODIS nu? Det enda jag tänker på e godis o en marabouchokladkaka! Så för att stilla det lite, plus att jag fortfarande var lite hungrig, blev det en kopp kaffe med lite vispgrädde i. Några hallon m vispgrädde. Men blä, less på fettet! Less på att det inte smakar något.. allt smakar lixom bara fett.. Å inte är jag pigg idag, som ajg var igår... känns som en stort bakslag :P 3 dagar, haha! Känns redan som om jag inte pallar mer... Alltså typ pasta,ris,potatis, mackor o sånt kan jag lätt hålla mig ifrån. Men att trycka i sig allt detta fett och helt undvika socker.. nja. grädden smakar ju nada utan lite socker.. hallona var sura.. GE MIG GODIS OCH FANTA nuuuuu ;)

Inga kommentarer: