torsdag 2 september 2010

Nu helst nyss!

Ja nu vill jag verkligen känna en kick av det här... helst nyss. Som en sporre att fortsätta. jag mår riktigt kasst alltså. Skojar inte om jag säger att jag mår sämre av det här, än vad jag gjorde 3 v på ren(dvs endast soppor) cambridgekur... Jag är yr,mår illa,skakig,HELT ORKESLÖS, allstå jag orkar inte göra något alls... och det är ju inte bra eftersom jag har SKIT MYCKET att göra. Men känns som om jag bara ska ramla ihop typ. vill bara ligga ner... Om det ska vända, då måste det vända snart...annars vet jag inte hur länge till jag pallar. jaja, ska sluta å klaga o se vad denna orkeslösa dag kan erbjuda... Fortfarande sugen på godis o fanta, mums! Kommer jag bli ett godismonster efter detta? Jag som aldrig har varit en som gillat godis? hm... vi brukar nästan aldrig köpa hem godis(typ 1 gång var 3-4 månad kanske) Hur kan jag då vara sugen på just godis nu?!

Inga kommentarer: