onsdag 22 september 2010

Update

Helgens bravader såg ju ut så att vi var till Anna,Simon o Greta i fredags. Vi grillade o grabbarna drack öl. vi kikade idol och snackade en massa. Morgonen efter, skulle vi åka upp på MediaMarkt. Men A mådde ju lite krassligt :P hihi! Men vi kom upp dit tills vi skulle vara där iaf även om de blev lite senare. A köpte en hårddisk och jag köpte en I-curl för bara 99 kronor! Sjukt billigt! Gjorde lite andra ärenden där uppe oxå. Vi åkte hem o packade ur bilen och sen åkte vi vidare till Njutångest och Anton o Gurra. vi var i garaget lite, anton kikade på min dator och så. Åkte en sväng till stan oxå med dom för å kika lite. Vi var väl hemma runt halv 3 o snubblade isäng Söndag och dags för röstning. Vi käkade frulle o A donade lite. Jag gjorde mig iordning för dagen. Nicke,Martina o Donna kom hit o var här några timmar. Vi surrade, var ute med hundarna, gick en prommis och lite sånt. Sen åkte vi för att rösta och sedan vidare till stamnäs på middag allihopa. Gott o trevligt! Sen blev det nåt på tv när vi kom hem... kom inte ihåg vad bara:P Måndag lagade jag ris o korvgryta till A var hemma. vi käkade o han donade lite. Kikade på 2½män o sen gumball 3000. SÅ fränt tycker jag :) skulle vilja vara med där ;) Tisdag o vi käkade spagetti o köttfärsås hos mamma o pappa. Hundarna busade en massa. A åkte därifrån lite tidigare för att kunna skjuta fast alla golvsocklar här hemma när inte lillan var hemma. Hon är superrädd för den där maskinen. När det var klart hoppade vi ner å bubblade lite i utebadet med ett gott glas vin. Hittade ett så gott vin sist, ska lägga ut bild nån dag :P Sen tittade vi på idol o lite sånt. Dagens: Drog vi in till hudik o käkade pubmacka med Martina,Nicke,Anton,Johan och Jocke. trevligt va det! :) Sen blev det idol, skånefruar och kungarna av tylösand. Nu dax för sängen :p Later!

Inga kommentarer: