fredag 8 oktober 2010

Dagens

Idag har jag donat på hemma med lite saker från todo-listan. Blev lite mer uppskjutet av värderingen, men på måndag kommer hon! Spännande ska det bli, hoppas jag ialf :) Hoppas vi inte blir besviken... Åkte in till hudik vid 14 å träffade martina. Vi kikade runt på stan, shoppade dock nada! Hm! Kikade lite på en ny plånbok/väska. Vill ha en som man kan ha telefon,pengar/kort, läppglans å så, men de ska li´xom inte va en stor väska.. Fanns ganska mkt, men kunde inte bestämma...skulle ju ha haft nya telefonen först å kanske så man ser att den passar :P Shoppade nya gardiner till köket iaf, inte för att jag skulle...bara blev så! Skulle shoppa några nya handdukar, men hittade just inga. Men får nog bli sånna från hemtex de var riktigt snygga. Skulle även ha en grejj att förvara hårdbröd i... så att de inte blir mjuka å äckliga. Hittade inte någon sån heller :P Dålig shoppingdag idag helt enkelt :P Efter vi yrat runt på stan skulle vi käka middag... Slutade med att vi käkade en macka på jambo, en given chicken curry för min del då ;) Satt där ganska länge å surrade som vanligt... Sen åkte vi på dollars o gottegruvan. Å martina åkte med hem hit, då grabbarna hade tillhåll här! Blev dock inte här så länge . Sen kikade vi idol, Gillade verkligen Linda Vargs nya frilla! Både färgen och lockarna, vill ha ;) A sover så jag ska nog joina honom. Imorn drar vi upp till sundsvall. Hundutställning och lite shopping står på schemat!

Inga kommentarer: