tisdag 5 oktober 2010

DH!

Ingen kan väl ha missat att DESPERATE HOUSEWIVES börjar IDAG!! Behöver jag säga att jag längtar? Har haft nedräkning länge nu :P SÅ ikväll är det helig stund här klockan 21.00. Knäpp tyst ska de va! haha! Mamma hämtade mig vid 12 idag, innan dess hade jag satt på mej lite face,kläder,tvättar/torkat,fikat o surfat runt lite. Vi åkte å hämtade tallris,kottar o mossa å åkte till Gnarp o pyntade på gravarna. Ljung hade vi oxå med. Blev superfint :) Lillan var med i skogen å busade oxå såklart. Sen hem till mamma o pappa. Förberedde Moussakan så den var klar(bara in i ugn ca 15 min sen) så gick vi på prommis, lillsvängen med hundarna. Väl hemma stoppade vi in moussakan o när A kom så käkade vi. Riktigt gott var det! Nu är vi hemma, jag dricker en kopp kaffe o grabbarna är ute. Jocke kom hit nyss å ska hjälpa A på tomten. Behövs verkligen snyggas till här nu. Mycket som ska röjjas å så. Jag har lite träningsvärk idag faktiskt, men inte så mkt.. Ska ställa mig en stund på CT´n sen innan tvkvällen börjar! DH sen Cougartown. Lite besviken över att NCIS börjar sända nya avsnitt ikväll oxå kl 21. Likaså Elvis är 21.00. Så 3 grymma program som krockar! Men kan aldrig mot något annat välja bort DH, så de så! :P haha Later!

Inga kommentarer: