torsdag 21 oktober 2010

Främmande

Oj precis när jag satt å skrev det förra inlägget droppade det in främmande. Eller direkt när A kom hem strax efter 5(?) tror ja de va, kom hans lillebror o morfar. De var ute å grävde å donade. Sen kom Nicke o Martina. kort därpå kom även ToM o lille W. Vi har pratat en hel del! Konstaterat att de e kallt ute.. -7 här nu, burr! Va fort de har gått. Vi hade inte ätit någon middag, så jag var nyss iväg å hämtade pizza som vi delade på. Kylen har aldrig varit så tom. Inget smör,inget pålägg inget att laga middag av... usch! Å affärn missade vi helt idag :P Får bli en storshopping imorn medans A jobbar! Jag gillar ju inte alls pizza, men kände att jag måsta äta något.. Kebabtallrik är ingen hit att köpa hem å de e typ de enda jag gillar från pizzerian :P Aja, strunt samma! Ätit några bitar av pizzan iaf. Kikar på lyxfällan i brist på något att kolla på. Finns ju verkligen inget att titta på på tv. Förutom 2½män o tisdagar o onsdagar då! Är det ett skämt på lyxfällan idag eller? Helt sjukt ju. A är ute å gräver för fullt, han har nog en stund kvar innan han är klar för idag. Jag myser i sängen o kikar på tv. Imorn blir det matshopping, ev en sväng till stan då o dollars. Sen städning oxå! Later!

Inga kommentarer: