lördag 23 oktober 2010

Gräsmatta?

2 dagar helt utan fejjan, man blir ju en helt annan människa! ;) Har ju varit utan fejjan längre tid, när man typ varit på semester och så(sen jag skaffade en vill säga) men brukar alltid hamna där när man e hemma. Men icke nu! känns skönt ;) Man proriterar lixom annat! Har haft/har sjukt mkt att göra! Blev inge stan för min del igår, men städade gjorde jag. Syns dock inte längre, då all jord/grus o skit dras in av alla ;) Först var vi å käka hos mamma o pappa, för A var där o donade igång värmen. Så nu äntligen har de värme... Men det går på el eftersom de va nå trasigt med värmepumpen! Alltid ska de vara nåt! Suck. Så vi fick käk där, å jag åkte hem o kollade på idol. A kom hem vid 22.30, kul fredagkväll lixom ;) Sen duschade vi o gick isäng. Imorse kom Jocke o Moffe hit å väckte oss. Då började den långa dagen av grävning. Haft fullt med främmande hela dagen o kvällen, riktigt trevligt!! :) Roligt för mig med lite sällskap nu då grabbarna bara donar ute från tidigt morron tills sängdax :( Men men, måste ju bli klar å! :) Ingen gräsmatta har vi nästan hellre längre, jordvärme på g! Hann knappt avsluta projekt-helrenovera hela huset a´la 160 kvm. Så startade ett nytt projekt, lagomt till vintern å det måste vara klart innan vintern, hm :P Så lite stressigt alltså! Har lagat mat till jobbarteamet, båtar blev det. Sen har vi käkat. Sen har jag diskat,torkat alla bänkar,bord o damsugit! Shit va skitit de blir direkt nu!! suck! jag är ju rädd för lort ;) haha Nu blir de till o surfa runt lite, dricka en kopp kaffe,duscha o mysa i soffan! Monchichi <3

Inga kommentarer: