måndag 25 oktober 2010

ide

Igår blev det en fullsmäckad dag, som vanligt vill säga. Grabbarna började gräva tidigt och jag käkade frukost och städade lite, vilket behövs göras varje dag nu om man inte vill bo i en svinstia, o de vill jag ej :P Klädde på mig o gick ut o började kratta löv, var ju så fint väder igår så bäst att passa på! Strax där på kom nicke o Martina, så då fick jag kratthjälp och en massa tjejsnack blev de såklart!! Skönt att ventilera med någon som förstår så bra :) Vi krattade klart o gick in o snackade mer o drack lite kaffe. "momme o moffe" kikade oxå in en sväng. Kikade på reprisen av Greys. Sen beställde vi alla pizza, igen!! Jag som hatar pizza.. hm. Blev 2 stora familjepizzor. A åt 6 skivor, jag åt 1 skiva.. haha! Fattar inte var de stoppar allt :P Kikade på Gossipgirl medans vi käkade och sen åkte alla hem. Just ja, svärmor o vickis kom oxå en sväng. A gick ut å grävde igen efter pizzan och jag myste framför tvn o kikade på filmen "vid din sida" o sen kollade jag reprisen på kungarna av tylösand, missade ju det oxå i onsdags. Idag har det varit en riktig SKIT-dag. Blä för sånna. Man bara tappar lusten till allt. Vill dra täcket över huvet o stanna där. Skulle vilja gå i ide ett tag. försvinna o bara vara. O slippa vissa, o slippa allt usch o tjat, å slippa alla negativa saker som är just nu. Blä. Sova o hoppas på att allt vänder! Imorn är det iaf DH och Cougartown, yihoooo! Då ska jag mysa till det ordentligt med nyduschad,ljus o min härliga filt!

Inga kommentarer: