söndag 3 oktober 2010

Helgens

Texas som sagt på fredagen o lite krogrunda haha :P Lördag gick i degets tecken. Vi hade sov/mys morron, käkade frulle o sen donade A lite och jag degade. Sen kikade jag o Lillan på Dressyr VM,Såklart ÄLSKAR jag Moorlands tortilas som Edward Gal rider. Man får rysningar och blir helt gråtfärdig av den hästen alltså. Han är SÅÅ VACKER! Fy tusan... Men en ny favorit i mina ögon, en riktigt cool häst alltså, är Fuego XII! Som spanjoren Juan Manuel Muñoz Diaz rider. Blev helt salig och GUD vad jag saknar hästarna och dressyren i mitt liv. Efter det blev de tacos, en enkel förrätt med runda nachoskal som man lägger på en tallrik, på med ost, in i micron o dippa i creamfraish,smält cheddardipp och tacosås. Mums! Sen blev det båtar. Till drack vi mousserande jordgubbsvin, var sådär! Blir nog ingen mer gång vi köper det :P Blev lite vitt vin efter det. Vi hade tända ljus överallt o pratade, sen blev de film*2. Såg The fantastic four-silversurfaren. Har bara sett 1an innan vi, så var roligt å se denna :) Sen såg vi någon film efter,kommer inte ihåg va den hette. Rolig va den iaf :P Imorse tog vi sovmorron, blev väckta av att svärfar o C kom hit ;) Så då blev det lite kaffe o fika o bus med lillan. Nu blir det nog lite don och sen deg ikväll!

Inga kommentarer: