söndag 31 oktober 2010

Kvällens

Igår lagade jag plankstek, blev supergott! Brände mig dock på armen, ser sjukt fult ut och syns superväl så det är alldeles ovanför handen typ... snyggt... eller inte. Suck Till blev det en flarra Fresita. Sen bjöd vi på lite godis till fina läskiga figurer. Kikade film på tv, Junior och sedan en med Leonardo Dicaprio, Matt Damon mfl, kommer inte ihåg va den hette just nu. Pappa var hit en sväng igår oxå, hjälpte han med en annons och så hjälpte han A att bära in värmepumpen! Den är ju så snygg!! Like it alot! Snart funkar den nog och idag åker pannan ut, yihooo! Hade tänkt haft den kvar som reserv, men nu åker skiten ut! Å pellets anläggningen kanske man får en slant för :) Idag har A startat luft-vatten värmepumpen hos mamma o pappa. Sen var de hit o hälsade på å myste med Monchi. Hjälpte mamma med en sak på internet oxå. Tur att man bor nära varann, hehe. Sen har jag tvättat,diskat,fikat,städat lite, duschat o busat en massa. Nu blir det käk för sen ska jag sitta fastklistrad i soffan hela kvällen. Har ju missat alla program denna vecka pga avgrävd tv-kabel :P Blir Desperate Housewives, Greys, Cougartown och sen är det ju Gossip girl. Allt sitter ihop efter varann, så jag läre ju ha fyrkantiga ögon sen ;) Men först liet käk! Tror det får bli båtar idag!
Vi ska minsann ha soffmys idag, jag o matte! Husse får jobba o slita som vanligt. Men hinner mysa ganska mkt med honom ändå! Jag älskar ju min husse :)

1 kommentar:

Maria W sa...

Hihi vad gullig och söt hon är :)