fredag 29 oktober 2010

Vasa special

Ska gifta mig..... .... med vasa special julmust. Den är så grymt god!! fy tusan... Idag har jag varit i stan. Eller vaknade imorse av att två grabbar var här å bytte våran elmätare som aldrig funkar. Sen fyllde jag i lite papper, fixa försäkringar o sånt. Satte på mej fejset o drog till stan. blev gardiner på dollars plus lotion. Sen blev det tvättmedel på öb. kvantum för matshopping, hua vad me folk de va där! Träffade martina o vi drog på Granngården, som typ slutat med hundgrejjor. totaluselt! Fanns inge hundgodis eller halsband till små hundar, suck. less man blir! vidare på öb igen, för att köpa en tv-kabel och sen hemåt! väl hemma blev det tacos, eller båtar som vi säger! Massa bus och så. Sen gick A ut å donade igen... Å jag kikade idol. Älskar Jay och Linnea, så jäääävla grymma båda två! Nu äre ju bara skit på tvn. Och jag som varit sugen på vin så länge, å tänkte köpa det till denna helg. men jag glömde ju! suck. så nu e jag supersugen på vin ;) Tänk att vi "firat" halloween 1 gång på 5 år. vi glömmer jämt bort/missar den!! för 2 år sedan flyttade vi ju in i huset i samma veva, så då blev det bortglömt, förra året renoverade vi väl som idiotos å missade det då med. Å i år har vi oxå totalt missat det, suck :P Vasa julmust special fick ersätta mitt vin ikväll, är nog tom godare än vin det! Mums! Första riktiga julmusten denna säsong muuuuuuuuuums! Nu blir det lite grillchips och glass, krossad choklad! Min givna glassfavorit. Fast äter bara glass när jag e sjuk? är ingen glassmänniska... Men blev sugen nu! Vi fick två paket gratis glass på ica häromdagen :) Imorn blir det plankstek, mums! Älskar gröna bönorna stekt i vitlök. Får bli Fresita till, för det har jag iaf hemma!!

1 kommentar:

Addicted to Julmust sa...

Har du alltid gillat Julmust Special? Den är verkligen speciell!