onsdag 10 november 2010

Bockarna

Drog in till la stada när karln i huset kom hem. Han skulle göra ett ärende där. Å jag hade tänkt visat honom kandelaberna på AoH. Men dit hann vi såklart inte! hittade en fin kandelaber på mio i sundsvall, så får se vilken det blir. Vi var å hälsade på Jocke,Vickis, Hasse o Marina. Dit kom även Svärmor. var där ett tag, kollade på epan o så var jag där medans A gjorde sitt ärende. Hur som helst, blev Monchi kvar där medans vi åkte ner på bockarna. Käkade pupmacka o tog en cider. Jag, älsklingen, Anton och Johan. Grattis till Anton som klarade körkortet idag!! och har redan varit ner i diket några gånger oxå ;) hehe! Sen drog vi en snabbis till ToMoW. Hann inte vara så länge eftersom vi skulle hämta Monchi o hem o se Greys. Nu sover A. Monchi busar(övertrött som tusan å då blir hon helt galen :P) O jag skulle vilja se Paradise hotel. så funderar på att vaara vaken till reprisen. Förr var ju reprisen 23.00. Jag brukade titta den tiden, eftersom man aldrig hann titta 19.30. Men nu är tydligen reprisen 00.30?? Sjukt sent. Varför har de ändrat? Sjukt sjukt. Nä imorn skulle jag behöva storstäda här hemma. samt diska o tvätta. Ser ut like shit här nu. Skyller på att valpen drar till, hehe ;) Skulle även behöva handla lite inför helgen. Bolaget, ica, å lite fler ställen. Men lätt utan bil. Hm. suck. undra hur det ska lösas. Måste iaf handla senast fredag i stan alltså. Nu ska jag glo runt! Later

Inga kommentarer: