torsdag 11 november 2010

Ventilera!!!

Har gått å ältat detta några dagar nu... fattar det fortfarande inte. Så provar att ventilera här å se om det "släpper". Komunikation är A och O i ett förhållande, eller? Inte här hemma.. ibland funkar det och ibland funkar det inte alls. Eftersom vi inte hade(har fortfarande inte) vinterdäck på våran bil. Så blev jag erbjuden att KÖPA en fin uppsättning ganska billigt. Pga att denna sålt bilen o inte behövde däcken. Trodde vi hade dåliga vinterdäck, men tydligen inte. De har bara inte kommit på bilen. I vilket fall som helst, så tänkte jag annonsera ut dessa. Eftersom vi tydligen inte behövde dem. Yes, jag kan ju tjäna en slant vilket skulle sitta fint! Men när jag för några dagar sedan skulle annonsera ut dem, då fanns de inte längre!! Nä, då har någon i huset GETT bort dem. Hm. Suck. Som om vi lixom inte behöver dem pengarna. Jaja. Kanske dax att sluta älta en liten löjlig sak. Men jag hade verkligen viljat ha tillbaka pengarna iaf. Har en hel del måsten som kostar pengar nu o fattar lixom inte. Verkade som om "den någon i huset" trodde jag fått dem gratis. Våga fråga!! Ist för att gå runt o TRO. Blä på det här just nu. Måste släppa´t. Kanske man ska prata med varann innan? eller hur var det nu? Hm. Nu ska jag städa mig clean. Tänkte även börja byta lite gardiner, till julgardiner. Har nog inte gardiner så det räcker till hela huset så får ha sommar gardiner i vissa rum då. Likaså julstjärnor har vi inte heller till alla rum, men who cares? Bara jag i guess. LATER

Inga kommentarer: