tisdag 9 november 2010

Helgens

Blev en del shopping i sundsvall i fredags med Lollo. Bland annat hittade jag äntligen ett halsband till Monchi. Finns ju inget till små hundar i hudik!! Har ju lite kläder sen förr som hon kan ha, tur det! Finns ju inte mkt att köpa här lixom. Och kläder måste hon ha om hon ska vara ute... På kvällen blev det texas. Grym mat och gott att dricka! Vi tog, hör och häpna, bussen hem! Var sjukt längesen man åkte buss alltså, var nästan lite pirrigt haha. Lördagen var en kaos morron, sen drog vi iväg. Först till svärmor o hälsade på. Där lekte Monchi med kattungarna, samma size på dom lixom. Sen vidare till stan, å käk på amandas. Mums! Vidare till garaget där grabbarna skulle spana, å jag tog en snabbdate med Martina. Drog vidare å hälsade på svärfar o karina. Där var det främmande som hade med sig 2 vovvar. En chihuahua hane och en lite större hund. Monchi lekte i 2 timmar typ :P Var roligt att se hur bra de lekte. Lekte både inne och ute :) Vi fikade kaffe o glass, pratade hundar och kikade på hockey. Trevligt! Efter det drog vi till ToM o W. Blev en riktig hälsa på dag :P Där fick vi mer fika, julmust å pepparkakor och mumsmums(?) Kikade på firrarna,snackade o kika lite tv. Sen blev det hem och sängen. Söndag gick i sovmorronens tecken. Lite degande o jag gjorde mig iordning för kalas. Hem till mamma o pappa å hämtade upp mamma. Sen drog vi till stan, kvantum först och sen till Mormor. Där kom en del av släkten, 16 st var vi som käkade pizza och tårta. Trevligt trevligt! Monchi var oxå med å duktig va hon :) Hem, blev ett tag hos mamma o pappa. Dabben o Monchi lekte lite. Sen Gossipgirl och så kollade vi på Robin Hood. Bra va den! Dagens, hände inte så mkt på dan. Har fått lite ont i öronen o halsen så har mest tagit det lugnt! Vill itne bli förkyld! Blev chili con carne till middag, sen kom A´s momme o moffe hit. Vi fikade kaffe o en god pistagekrans de hade med sig. A o moffe var mest i tvättstugan o glodde å prata om värmen :P Jag o momme surrade o myste med Monchi. Sen kom även ToM o W. Fikade lite till och surrade på! Trevlig kväll de blev! Kikade lite på Böda Camping, 2½män o Pensinärsjävlar. Nu blir det sängen. missade paradise hotel 19.30 så jag kikade på det nyss istället. Därför jag e vaken länge ;) Bye!

Inga kommentarer: