onsdag 1 december 2010

Ni som har hus....

....Känner ni alltid att ni har hittat rätt`? Att ni kommer bo i ert hus för alltid? Missförstå mig inte nu... Jag älskar verkligen vårat hus. Vi har ju renoverat hela så hela huset är ju exakt som jag vill ha det. Vet inte om jag någonsin skulle vilja bo i ett hus utan golvvärme tex. Men!! Nu har det kommit upp ett MEN! Bara häromdagen. Jag saknar ju stan. Allt det enkla med att bo i stan. Bara kunna gå till en kompis en snabbis. Kunna köpa hem god hämtmat. Alla olika promenadvägar(till skillnad motför här, där det finns 2 rundor i stort sett, BORING) Kunna gå på restaurang käka,dricka lite vin o ha det mysigt, utan att alltid behöva skaffa chaffis. Ja, jag saknar det enkla. denna känsla har jag haft ett tag, men lixom inte viljat visat/pratat om. Men nu blev den extra stark, då jag hittade ett hus... Mmmmm, perfekt. Men ganska dyrt o fint o ingen golvvärme :P Haha. Och jag kommer få flytta själv isåfall. För jag antar att det inte ens är att nämna för min karl. :( Nu ska jag drömma vidare o sen åka bortåt mamma o pappa för käk. Har även kommit på vad jag vill göra med livet nu. Tror jag. Men för de, skulle jag nog behöva bo i stan, tror jag? Måste kolla upp lite mer!

Inga kommentarer: