onsdag 1 december 2010

visning

Ibland funderar jag faktiskt på att sluta blogga. verkar inte vara någon som läser ändå, men jag förstår det oxå. jag skulle vägra läsa en blogg utan bilder ;) Men har inget bra att fota med o tycker de e krånglit att lägga in bilder från typ kameran varje dag. Och ladda den varje dag. Skulle isåfall vilja blogga från telefonen å lägga in bilder direkt lixom. Aja. Tycker iaf det är skönt att skriva av mig, så är väl därför jag fortsätter lixom. för min egen skull. Käkade middag hos mamma o pappa idag. Moussaka. Sen åkte A iväg på jobb igen. Så han kom hem nyss, vid 22-tiden. Han är så duktig han... Men trist som sjutton. Var kvar hos mamma o pappa å strax innan 21 fick pappa skjutsa hem mig. Hade ju åkt med A dit så hade ingen bil med mig. Ville hem så jag hann duscha innan Greys. Sen fick vi titta på Greys ensamma jag o Monchi. Stackars A som missade :( Var superbra avsnitt idag! Missade PH idag, så ska se reprisen senare. Så uselt att reprisen går så sent nu. förr gick den ju 22.30 helt perfekt. Tittade alltid på det då, eftersom man aldrig hinner till 19.30. Usel tid det! Har gjort lite apelsiner med nejlikor idag. Ska göra fler imorn för A ville oxå va med. Mysigt med julpyssel tillsammans. Imorn ska jag in till hudik o få naglarna fina! Härligt, var på tiden :) Och en sak till.... ...... .............. ...Vi ska gå på visning! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart det är folk som läser din blogg,du har ju över 20000 besökare ;) jag läser varje dag :P
Vad roligt att fixa naglarna,vart ligger salong smultron?och vad kostar det?
Kyligt nu,var underkylt regn i morse oxå :(
Dax att ses snart oxå :)

Kramar M