fredag 11 mars 2011

Blä

Fett less på gravidsnuvan nu alltså. Har i stort sett haft den sedan dag 1. Eller iaf v 7.
Så sjukt jobbigt. Snoret rinner hela tiden, snyter man sig, rinner det ändå igen efter 5 sek. Nyser gör jag oxå ganska ofta, å då sprutar det. Har väl aldrig haft så någonsin!! Blä, äckligt!
Täppt i näsan titt som tätt, spec på nätterna.
Hej nässpraysberoendet!

Fick en massa gotta på kalaset idag, god mat o fika :)
Kikade lite värsta bilförarna, inspelat cougartown, åt en sundborn glass, så sjukt goda!!! Å sen bb såklart! Beroende, typ!
Gurkan!!! Är du troll? Nä?
Ska du trolla? Nä?
Är du ny deltagare? Mm!
Gurkan är bara bäst :)
Imorn blir det helg. Fredag å ny vecka å allt.
Undra vad som händer i helgen då?
Kalas på lördag iaf!
Nä strax sängen.
Nattis!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

LinnaLi sa...

Tycker ni att det funkar bra med jordvärme? Vad har ni för system? Integrerad vattenberedare eller fristående?

Ja, det kan ju förstöra rätt mycket i trädgården. Vi kommer att få gräva lite på en täkt iaf =)

Trevlig helg!

Linda

kattis sa...

haha fast de e inte speciellt cancer framkallande heller, alltså allt är cancerframkallande här i världen, allt! Till och med oralsex har jag hört, haha.

nee, jag vill se att den lilla lever och vill bli lite större först innan de kommer in nå barn grejer, men vet vad jag vill ha för vagn och e ute efter 15 år äldre modellen :P

de är ett enplanshus från "http://www.fiskarhedenvillan.se/vara_hus/1-plan/Lovsangaren/ så de blir perfekt, inte så stort och inte så litet. Ja men hög e perfa de, nära till stan men ändå lantligt. Vi e iaf överrens =)

haha jag vet inte hur den klarar sig, jag råkar alltid döda den stackars blomman, men niclas har hållt den vid liv. fattar inte hur han gör, men dom ska ha mkt vatten tydligen. =)

alltså va jobbigt de e att man blir lättare sjuk under graviditeten, hatar de, blivit bättre nu men fyy. inge kul alls!