måndag 9 maj 2011

Dagens

Eller eftermiddag kanske, för jag har ju redan skrivit om dagen!
Fixade lite makaroner,korv o potatissallad till middag.
Gjorde även tzatziki som jag tänkte vi skulle ha till kvällsfika, tzatziki o vitlöksbröd. Och även senare i veckan till grillning.
Älskar min tzatziki! :)

Satt såklart ute o käkade, helt underbart väder idag ju!
Blev att vi satt ute ett tag o sen åkte vi ut en sväng.
Skulle till långsjön för att hjälpa A´s moster. Men hon var inte hemma än, så vi stannade till i långtjärn innan och fikade lite kakor o busade med Monchi.
Hon tyckte det var skitskojj där såklart :)

Sen som sagt till långsjön, där blev det lite fika o massa surr, svärmor kom oxå dit.
Stannade till hos svärmor sen en snabbis o sen åkte vi till A´s momme o moffe för att lämna av Mathias.

Blev där enda till 22, så missade nya avsnitt 2½ män och likaså bigbrother.
Men bigbrother kan jag spela in sen ;)

Vi satt o surrade en massa o karlarna var ute o surrade,kikade o donade på.
Sen surrade vi inne allihopa.
Monchi var så trött stackarn, ville bara sova.
Märks att hon blir trött av att ligga ute i friksluften hela dagarna och busa om vartannat förståss.

Väl hemma var jag super hungrig så måsta trycka i mig fika. Blev dock inget vitlöksbröd o tzatziki eftersom det blev så sent :p

Nu väntar sängen!

Imorn ska A iväg efter jobbet, eller ska käka middag ilag iaf först.
Och jag ska nog ha tv-kväll!

Onsdag ska vi iväg båda två, och torsdag ska A oxå iväg.
Så denna vecka känns sisådär tycker jag.
Tråkigt att inte ha tid tillsammans på flera hela dagar lixom.
Kan väl hoppas att de blir 1 timme någon kväll iaf, men tror inte det. Brukar bli så sent så han stupar isäng när han väl är hemma :P

Men kanske ska boka in fredag som en mysdag o kväll, bara vi!
Söndag ska vi på 1års kalas och namnfest! Ska bli roligt o trevligt :)
Denna vecka är som sagt ganska full, men det ska in lite fler grejjer oxå så får se hur det går ;)

Nä nu somnar jag här på stolen!
Gonatt!

1 kommentar:

kattis sa...

men jag sover ju mest på sidan, sover jag hela tidn på rygg så sparkar han alltid som en galning och de är inte bekvämt =)