tisdag 10 maj 2011

Happy!!!

Solen idag har varit perfekt :) Inte lika varmt som igår, så idag har jag pallat att ligga ute ett tag :)
Så skönt!
En dejt inbokad med mitt hjärta Malin på lördag! Vi ska hänga på manis, kommer bli kanon! Speciellt på en crusing kväll :)
Så glad över att vissa vänner fattar att man kan göra saker fast man är gravid :)
Dom vännerna är GULD värda!

Vissa hör lixom inte av sig eller bryr sig om att fråga.
Visst vill jag väl kanske inte hänga på krogen sent då det är fullproppat med fyllon o man lätt kan få en smäll i magen lixom.
Men de finns ju annat att göra.
Manis är ju perfekt, där man kan sitta o tjottra o ändå träffa folk o vara social lixom.

Tunnbrödrulle har vi käkat till middag idag och A har åkt iväg på sitt.
Jag ska duscha, ev baka en paj o sen mysa i soffan!
Kolla på bb från igår,dh o cougartown. Love tisdag kvällar :)

Imorn blir det tjejparty på kvällen, skojj!

1 kommentar:

kattis sa...

ja visst är de härligt med vänner som fortfarande finns kvar =)
jaa till mig säger typ alla så! De kanske inte vill säga de till dig eller så har du bättre omgivning än mig :P orka med vissa folk!