torsdag 12 maj 2011

Tjejkväll

Idag har det varit fullt upp hela dagen så inte hunnit bloggat nåt, eller prioriterat det heller :P
Först var vi ute o busade o solade lite,
åkte till mamma o pappa för att gå ut med hundarna där, då dom inte var hemma.
Gjorde mig iordning inför tjejkvällen o sen brassade jag in till staden.
Sprang in en snabbis på ica o sen träffade jag älsklingen.
Vi var på hemligt uppdrag o sen åkte han vidare å jag åkte å käkade på donken.
Snabbt hem o lämnade Monchi o sen vidare till tjejkväll i vattrång.

Grymt trevlig kväll hos Erika! Roligt att träffa alla, men man hann dock inte prata med alla så mkt.
Kom precis hem nu, käkar en macka o sen väntar sängen!

Funderade på en heldag i sundsvall imorn, men ingen som har tid att följa. Så vet inte hur jag ska göra!

Nattis!

Inga kommentarer: