lördag 14 maj 2011

fredag

Igår åkte jag in till Hudik, till Maria.
Vi gick ner på stan för lite presentshopping.
Tack för att du o W följde med :)
Vi hittade presenter o sen gick vi å fika.
Trevligt!

Åkte o kikade lite i stan efter shoppingen å sen åkte jag vidare till A´s Momme o Moffe, där han o Monchi var. Vi käkade middag o efterrätt(tårta!) o karlarna donade o  jag o momme tittade tv o åt godis :P
Kom hem närmare 10, då gjorde vi oss iordning för sängen.
Trötta o slitna båda två.
Har haft så sjukt ont i vaderna o svanken igår å lite idag oxå.


1års och namnfest presenter till Sol, avslöjar inte innehållet ;)



Presenter till Emmy som fyllde 4 igår!

Å lite rolig shopping till mig själv, eller inte.
Oljan tycker jag är bra att smörja med o sura uppstötningar
har jag ju ganska ofta. Har ju flytande hemma, men ska
man iväg å käka vill man inte direkt släpa med sig flaskan :P
Så köpte tuggtabletter oxå då.

1 kommentar:

Maria W sa...

Bara roligt att gå en sväng på stan,och fika med trevligt sällskap är ju aldrig fel :)
gör det gärna igen.

Kram