torsdag 19 maj 2011

Tisdag

Ligger lite efter i bloggvärlden nu :P Har inte alls haft tid/ork till att varken skriva eller läsa bloggar i helgen o så, så försöker komma ikapp nu :P

Grabbarna åkte o jobbade o Lollo till skolan.
Vad jag gjorde kommer jag inte alls ihåg. Var grymt trött iaf kommer jag ihåg. Ovanligt? Nej.
Jag tvättade väl,diskade o var ute med Monchi iaf.
Kollade på 2 inspelade avsnitt av Gossipgirl, hade ju missat 2 veckor i rad.
Så dålig på att följa serier nu, blir mest att jag spelar in.
Har tex bigbrother söndag,måndag,tisdag,onsdag o torsdag som väntar :P
2 Greys anatomy(missade förra veckan och igår) oxå. Ska försöka kika på det nåndag kanske!

Iaf åkte vi in till stan, som vanligt, när grabbarna slutat.
Vi beställde käk från o´sole mio, som vi käkade hos Malin o Micke.
Sen donade vi på lite, var på träffpunkten och snackade en massa.
Sen kom Elin oxå över o vi snackade massa mer o kikade DH och Cougar town.

Blev även denna kväll kvar länge, va väl hemma runt halv 12-12 tror jag o i säng vid halv 1 om jag inte minns helt fel :P
Trött trött trött!

Inga kommentarer: