fredag 20 maj 2011

Onsdag

Monchi på bingopremiär
Var jag sjukt trött, men Kunde inte sova så bra eller länge.
Orkade inte göra så mkt på dagen utan bara vardagssysslor o så var vi ute en del.
Kollade lite inspelat. How i met your mother o 2 1/2 män nya avsnitt. Tråkigt att de va dom sista nya avsnitten :(
A kom hem o åkte igen direkt först till stan å sen stamnäs för å skruva på svärmors bil.
Jag Lagade å käkade potatisbullar ute.
Packade ihop lite fika o saker till Monchi sen hämta mamma oss.
Åkte på premiärtur till bergsjö på bingo.
Säsongspremiär för oss och helt premiär för lilltrollet :)
Vi var där 1 timme innan de börja. Haha!
Köpte brickor, klistrade å gjorde iordning allt. Fikade lite mackor å så. Monchi träffade en szitzu å sen gick vi å träffade en chihuahua.
De busade o fikade lite ilag :p var där tills de börja, ganska länge alltså.
När bingon väl började somnade hon o sov till pausen :)
Vi vann inget :( men jag satt med 1 kvar ganska ofta.
Satt jätte länge med 1 nr kvar till 5000. Suck!
På pausen käkade vi korv å gick en prommis med monchi. Hon fick en egen korv utan bröd :p
Efter pausen gnagade hon lite ben o donade på innan hon somna igen.
Hon fick godkänt för att följa fler gånger ;)
Väl hemma kikade jag liite tv o fikade iväntan på att À skulle komma hem.
Vid 23.30 tror jag han var hemma.

Inga kommentarer: