fredag 20 maj 2011

Torsdag

Shit vad varmt det varit idag. Blev en skuggdag för min del, orkade inte alls vara i solen idag. Hoppas det bara är tillfälligt idag det är så. Jag som älskar solen och älskar att vara brun.

Har varit ute mkt i det härliga vädret. Var skönt i skuggan och den ljummiga blåsten.
Har tvättat o diskat at usual.
Kollade på ett avsnitt bb, så nu vet jag iaf vem som åkte ut i söndags :P

Duschade o gjorde mig iordning för staden.
Åkte in, käkade lite snabbmat, som vanligt denna vecka typ. suck.
Träffade svärmor en snabbis på snabbmatstället o sen åkte vi till Malin o Micke.

"hjälpte"(läs tittade på) när Malin röjde i lite saker nere, gick en prommis med Monchi o sen hjälpte vi till o donade på med renoveringen lite. Satt även ute o snackade en massa.
Underbart kvällsväder idag! Love!
Finns inget bättre än härliga kvällar då man kan sitta ute tycker jag :)

Kommer inte ihåg när vi var hemma idag, 22.30 tror jag? eller nå sånt.
A kom isäng iaf innan 23.30 idag.
Han kommer ju va grymt trött i helgen efter att ha varit vaken till närmare 1 hela veckan :(
Så imorn ska vi nog ta det lugnt o ha en tidig kväll, det behöver han nu.

Så tråkigt att vi i 2 veckors tid inte hunnit umgåtts eller träffats nåt i stort sett.
Känns som om vi behöver ta lite tid tillsammans nu i helgen o bara vara. Inte göra nåt måste.
Men så blir det nog inte.
Vi vill väl ändå göra olika saker när vi ska göra nåt ilag :P

Nä dax för mig att skynda isäng oxå, trött som en gnu. Men måsta fika o så när jag kom hem.
Man kan inte bara gå isäng hungrig nuför tiden. Då är jag helt vimsig o borta på morronen :P

Inga större planer för helgen alltså, utan vi får se vad som händer!
Kika karnevalen på lördag kanske!

Inga kommentarer: